Välkommen till Frida gymnasieskolor!

Tillsammans formar vi din framtid.

Toppbild - Gymnasium
Gymnasium - Bakgrund.

I mer än 15 år har Frida drivit gymnasieverksamhet och sett många glada, förväntansfulla och, inte minst, välutbildade studenter kasta sina mössor i skyn på den stora examensdagen. Det är ett ögonblick av ren glädje – genuin och välförtjänt. Det är också slutet på en resa hos oss, där de i tre år pluggat, skrattat, ätit gott, diskuterat, utvecklats och fått vänner för livet. Vi tänker att Fridagymnasiet är ett personligt val – det är början på din resa. Välkommen till oss!

Bild - Gymnasium

Fridagymnasiet Mölnlycke

Här finns allt om Fridagymnasiet Mölnlycke – läs mer om oss, våra program, skuggningar, nyheter, öppet hus och så vidare! Här finns också kontaktuppgifter till oss. Välkommen!

Bild - Gymnasium

Fridagymnasiet Vänersborg

Här kan du ta reda på allt om oss på Fridagymnasiet i Vänersborg – hur det är att gå på Frida, våra program, nyheter, öppet hus och så vidare! Här finns också kontaktuppgifter till oss. Välkommen!

"Tack för allt, alla på Frida! För allt jag lärt, för alla underbara lärare, all god mat, alla människor jag lärt känna, allt hårt plugg, alla skratt och för att ni trodde på mig och den jag ville bli."

Utvärdering från student, Fridagymnasiet Vänersborg

Gymnasium - Ikon.